Sunday, April 15, 2012

pengalaman aku keja cari duit...


sebelum ni makan ,minum ,pakai suma family yg tanggung .aku punya duit xdak luak apa ponn. ,masa tu gila-2 punya rasa nak prabeh duit. .,aku tak pikiaq langsung org susahh nak cari duit. then ,lepas habis skolah baru nak tauu. , dapat experience keja. dpt tau susah payah org nak dpt duit . 1st aku keja mmg rasa mcm tak tahan. kena buat keja tu. kena buad keja niee. tapi bila pkiaq balik, ,kalo nak buat keja sikit pon xbuleh, baik takyah keja... ken ? staff-2 suma pon dah jd macam satu fmily .bos pon masok pala jugakk. ,so skrg dah syg pulak nak tinggai keja ni utk smbung blajaq nti. .tp syg cana pon, satu ari tpaksa kena resign jugak laa. takkan smpai ke-tua nak jd salesman.
peace-nothingz gonna do :)

No comments:

Post a Comment